Förlovning

Har glömt att berätta men idag så förlovade sig mamma och Nisse. När jag vaknade hade jag fått ett sms och det stod bara "Ville bara berätta att jag och Nisse har förlovat oss". Blev skit chockad och började skrika samtidigt som jag ringde upp mamma och frågade om hon menade allvar och hon var fullkomligt seriös så ja... nu har jag en styvpappa eller vad man nu ska säga... Känns konstigt och hoppas verkligen inte att nisse flyttar in hos oss, tänk er själva ett liv me han jag skulle inte stå ut! Ne men bor ju bara hemma på helgerna så det är la lugnt.
När det är dags för själva bröllopet så ska jag shoppa ny klänning och skor!
Grattis mamma!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0