I think I am in love!

Tisdagen avklarat med bara teori. Var ganska gött att bara sitta och skriva helt normalt i ett klassrum idag, hade inte orkat med särskilt mycket och sen regnade det ju typ hela dan. 
När jag slutade stack jag till Johhan och Becca och satt där och hade lite tjejsnack (Stort misstag märkte jag nu i efterhand...) men efter det så var man lite med Elin och Markus. Kvällen har varit väldigt lugn och jag har lyckats hålla borta personer ifrån pentryt ganska bra, annars är det ju folk här hela tiden men nu är det bara Markus och Alexsander som har tillåtelse att komma in för Elin.
Aja tänkte plugga lite om djur i naturbruket (PROV PÅ TORSDAG IGEN!) sen så blir det att sova och hoppas att alarmet funkar imorgon, för det gjorde det inte imorses.
Imorgon blir det plugg och städ-dag så kommer att blogga riktigt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0