Kommer sakna min älskling!

Känner att jag inte brytt mig om Tiffany tillräckligt mycket denna helgen... Skulle badat henne, städat hennes bur och gått ut och gå med henne men inte gjort ett skit utav det. Fy fan vilken hemsk människa jag känner mig nu, kommer inte klara av att åka iväg imorgon!
Nästa helg ska jag vara hos pappa och kan inte vara med Tiffany då heller... usch va jag mår dåligt. Önskar jag kunde ta med mig min gullunge till Töreboda men det går ju inte eftersom jag inte bor i ett djurpentry. Men kommer säkert komma på bättre tankar när jag väl är där men måste ju överleva hela natten med skuldkänslor över att jag inte spenderar så mycket tid med min älskling.
(första bilden jag tog på min gullunge)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0