Måndag

Nu var man tillbaka på sötåsen igen och dagens schema har varit idrott och naturbruk. Ganska chill faktiskt. I naturbruk gjorde jag en redovisning för klassen och den gick la bra sen på idrotten gjorde man upp eld och kokade vatten ska göra det nästa vecka också och om jag klarar det då ligger jag på B-nivå! As glad över det eftersom "överleva i skogen" inte är helt min grej men iallafall känns as gött att det går bra i nått ämne åtminstonde.
Efter skolan har man bara slappat hela dan typ. Pernilla kommer inte förrän vid 10 och Ida är inne i Mariestad så det var bara jag och Elin kvar här och hon tittade på serier så då har jag bara suttit här och tecknat,målat naglarna och lyssnat på musik. Känns ändå rätt gött att inte varje kväll hänga me kompisar och inte ta de lugnt nån gång.
Nu ska jag iallafall försöka få tag i Markus tröja eftersom jag fryser så jävla mycket och hans tröja är lixsom helt perfekt varm och skön när man fryser. 
(gammal bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0