Skrivit kontrakt

Imorgon blir det att gå upp klockan 6 för att gå ut och gå med Ida. Skrivit kontrakt att vi ska göra det här nu, om någon inte gör det ska man ge den andra personen 200kr och om båda inte gör det måste båda ge Elin två chokladkakor och två pizzor var... Så det gäller att jag fixar det här tills nästa fredag och om det funkar bra blir det att skriva nya kontrakt och fortsätta tills man har det som rutin antar jag.
Aja dagen har varit bra har kört traktor hela dan. Är ju såklart grym på det, har harvat och sen kört med släp och även lastat balar. Så bara praktiskt idag. Kommer nog aldrig vänja mig vid såna här roliga lektioner.
Sen när man slutade så har det bara varit lugnt. Tänkte ju ha en pluggkväll som jag skrev i inlägget innan... men det sluta med att man satt och snacka me Markus istället och imorgon är det dags för provet och jag har knappt övat något. Lyckat, jag vet!
Hoppas att det går bra ändå då vill jätte gärna ha ett till A. Men nu tänkte jag läsa igenom läxan lite snabbt och sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0