Slappar dag

Idag ska jag inte göra ett skit. Bara sitta framför datan, kolla film, spela sims och vara allmänt osocial. Känns gött eftersom jag inte haft det på över en månad men nu äntligen ska jag göra det jag är bäst på, inget!
Tänkte ju gå upp och gå en morgon promenad idag men struntade i det när jag upptäckte att alla mina byxor låg i tvätten.. så det blir en byxlös dag idag också.
Imorgon däremot så blir det en mini spa dag med att göra i ordning naglarna, ansiktsmask, handbad och smörja in kroppen med massa olika underbara krämer.
Känns faktiskt underbart att vara hemma och sova i min egna säng, kunna gå i bara underkläder utan att random folk kommer in, kunna bråka me syskonen. Jag skulle kunna skriva hur mycket saker som helst som är bra med att vara hemma men då skulle nog ingen orka läsa mer.
Aja slappar dag och det betyder att det kommer bli mycket bloggande idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0