Söndag

Idag är det mini-spa som gäller och även packa klart för skolan imorgon. På torsdag är det vildmarksdag och har packat massa kläder och skor som är bra att ha med sig dit. Känns fett onödigt att ha med sig grejer som jag bara ska ha en dag lixsom men jag kan ju inte ta mig hem på onsdagen och hämta dom innan torsdagen. 
Men har iallafall har duschat, haft handbad, filat naglarna, fixat till nagelbanden och tagit på nån handkräm som luktar gudomligt! Ska snart fixa mina fötter men väntar en stund till för det är så jävla stökit där nere så fortsätter min mini-spa dag när mamma åkt till jobbet då det har lugnat ner sig lite. Tänkte tända lite ljus på rummet och käka lite bär och titta på film, riktig mys söndag idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0