Sorry

Vet att jag inte skrev igår men det var såhär att jag var ju på vildmarksdag i Tiveden och näår jag kom hem tvätta jag nästan hela eftermiddagen/kvällen och sen den tid som var kvar var jag hos Markus, Axel, Niko och Herman och när jag kom tillbaka till mitt pentry var jag så trött så orkade inte sätta mig vid datorn och blogga. Men iallafall nu ska jag berätta om dagen i Tiveden.
Jag kan säga att det var bland det jobbigaste jag gjort... Att kämpa genom träsk och skog för att sedan göra upp en eld och laga mat och sen vidare genom träsk och skog för att sedan efter lång jävla tid komma fram till bussen. Men på nått litet sett var det faktiskt ganska kul, med trevligt sällskap, choklad och russin så blir faktiskt allt mycket bättre. Men sen var det ju dehär med hemresan... Bussen körde ner i ett dike och höll nästan på att välta. Ja, det var riktigt skrämmande men också jävligt kul åtminstonde efteråt. Jag låg och so i bussen och helt plötsligt så "KRASCH" flög man upp och bussen stod lutad med sidan nästan nere vid backen. Busschaffören backa upp snabbt som fan och rättade till bussen igen men det hade kunnat gå riktigt illa eftersom ingen i bussen hade bälte. Jag har lärt mig nu att försöka använda bälte oftare i bussar. Men efter den händelsen hördes de genom hela bussen hur alla tog på sig bältet. Men iallafall det var en trevligt dag faktiskt och uppfriskande.
Idag däremot så gick man upp klockan 5 för att gå och mjölka... Så jag har mjölkat idag... Jag har stått klockan 5 på morgonen och stimulerat kor... Ingenting jag gillade precis, fick kramp i handen och totalt psykbryt när det inte kom ut någon mjölk (Jag vet nu är det många som misstolkat allt jag skrev där men). Efter mjökningen mockade man skit hos några kalvar och sedan var man typ klar så slutade 10:45 idag! Riktigt gött! 
Har nu tagit en dusch och packat klart sedan ska man käka och en lektion till sen sticker man hem. Förresten så blir det Tidaholm denna helgen och en sak till... JAG SKA TATUERA MIG BITCHES!!!!!!!!!!!!
puss o hej
(innan jag stack till Tiveden igår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0