Torsdag

Slutade för typ en timme sen eftersom provet gjorde jag på bara 10min. Var hur lätt som helst så fatta inte varför jag var nervös.
Har precis varit och tvättat mina kläder och kollar nu på en film "Marie Antoinette" har sett filmen förut och den är riktigt bra.
Mat om en timme och jag är skit hungrig, väntar på att Markus ska sluta så jag kan få lite choklad av honom. Annars blir det pannkakor ikväll och jag ska ha pannkaksätar tävling med Johanna. Kommer helt klart vinna nu när jag är så hungrig.
Aa det var la typ allt, är en slappar dag idag känns det som, går runt i mjukiskläder och har det bara allmänt slappt.
Imorgon åker jag ju hem (Vill inte!), veckorna går verkligen snabbt här redan fredag ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0