Torsdag

Nyss slutat och dagen har varit riktigt segt. Var uppe till halv 3 igår tack vare att man snackat ett bra tag med Pernilla och Elin och kom in på ämnet om läskiga saker så aa då satt jag och Pernilla uppe när Elin gick och la sig. Men igår kväll hade även massa folk härjat som fan i mitt pentry.. mosade äpplen överallt och den nystädade matten var hur skitig som helst sen så hade jag ju öppet dörren till mitt rum och min dator tog en kille och hängde den utanför fönstret så jag nästan dog av panik att han skulle tappa den och jag inte ha någon dator mer... Bor lixsom på en övervåning så det är en bra bit ner till marken.
Aja seg dag men kvällen kommer bli bättre med kladdkaka bak med tjejerna i djungeln eftersom lilla Pernilla inte är här på hela nästa veckan så måste man ju spendera så mycket tid som möjligt med henne!
Tänkte iallafall dra till matsalen och käka pommes nu, bloggar mera ikväll.
(gammal bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0