Trött

Fruktansvärt trött efter natten. Vi tog ut alla madrasser i hallen och sen kom Axel, Markus, Herman smygande hit klockan 11 och sov här inatt. Jag sov mellan Pernilla och Axel och eftersom jag sov brevid Axel höll det mig vaken ett tag och varje gång han rörde på sig vaknade jag (sov i linne och man kan inte lite på han), ne men det var kul att ha lite sällskap och inte sova forever alone inne i sitt rum. Ser ut som fan i pentryt nu men orkar verkligen inte städa, vi ska städa sen efter skolan om vi orkar. 
Nu sitter man med Pernilla och Ida ute på madrasserna och lyssnar på musik och halv sover typ. 3 lektioner kvar idag och jag orkar verkligen inte! Bestämt mig för att spendera resten av mitt liv på dom här madrasserna.
Tänkte lägga ut lite bilder men har inte tagit särskillt många så känns lite onödigt att ladda över dom på datan (tar ju sån jävla tid). Så det får bli foton nån annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0