Veckan utan internet

Eftersom jag inte haft nått internett så får jag berätta om allt som hänt i ett enda inlägg nu istället.
Iallafall fyllde år i tisdags, familjen kom till sötåsen. Käkade tårta och fick massa presenter. På kvällen blev det att spela kort med kompisarna.
Fredagen var man i svinhuset med Emil klockan 7 på morgonen.. 
Sedan på kvällen var man i Skövde träffade underbara personer och hade det helt jävla galet kul. 
Lördagen stack man in till Skövde igen och träffade underbara personer och som sagt helt jävla galet kul igen. Söndagen inte lika kul... sov bort hela dagen och mådde allmänt skit men nu är man igång igen och mår toppen!
Det var lite kortfattat, skulle igentligen gå in på varje liten detalj som hänt men det skulle ta alldeles för lång tid och jag orkar verkligen inte berätta allt nu i efter hand och skit så det fick bli lite kortfattat.
Här kommer iallafall lite bilder ifrån veckan:
(present)(present)(present)(present)(min och pernillas tatueringar)(victor,moos,pat)(victor)(KROKODIL!!)(victors snygga hamburgare)(som sagt var en galen natt..)(idag när jag väntade på bussen)
Jag vet bilderna blev lite cp olika storlekar när jag laddade upp dom...











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0