Ingen Ikea men Jysk

Eftersom mamma tyckte att Ikea låg lite långt bort och vi till jysk där vi faktiskt hittade ett hyfsat bord, dock inte det jag tänkt mig. Sedan hittade vi lite snygga kuddar och annat smått och gott. Jag var även inne hos en frisör som fick ta en titt på mitt hår och jag bokade tid imorgon så att jag kan göra en ny fräsch uppdatering! Hoppas verkligen det blir bra, jag lägger ut rätt så mycket pengar på det här. 
Iallfall dagen har varit bra, nu har Markus deckat på soffan och jag satte mig vid datorn för att göra av med lite tid. Telefonen ringer konstant och det är personer här hela tiden. Mamma håller på och säljer av lite möbler för allt får inte plats i det nya huset. ;)
Nu ska jag väcka Markus så att han inte är vaken hela natten sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0