Lat dag

Usch vad allt helgerna känns sega när man praktiserar. Det ända man går runt och tänker på är att på måndag är det att åka tillbaka till skiten. Dessutom orkar man inte göra något annat än att vila under helgerna. Igår fick jag dessutom sån jävla huvudvärk och den har bara fortsätt hålla på idag också. 
I veckan ska jag och mamma åka och mäta lite i lägenheten så vi vet vad som får plats där. Dessutom måste vi till Ikea snart och köpa ett köksbord! All denna stress! Aja bara en 5 dagar kvar av praktiken sen får jag lite sommarlov innan skolan börjar. Dom veckorna ska jag njuta av tillsammans med kompisar.
Nu ska jag gå ut och försöka hitta täckning på mobilen för den har totalt försvunnit här inne..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0