Måndag

Varit en rätt så grym dag på jobbet idag bra för att min praktikledare köpte "förlåt för att jag för för sträng i torsdags" - bullar. Så fort jag får bullar glömmer jag allt och blir glad igen. Så ja sedan flöt jobbet på och jag log nästan hela dagen. Sedan jag kom hem satt jag och åt med familjen en stund och sedan ut till garaget för att måla stolarna som jag ska ha till matbordet. Dom ska vara vita och sedan ska jag köpta några fina färgglada kuddar eller vad man ska kalla det på stolarna. Kommer bli skit snyggt! :D
Imorgon ska jag åka till lägenheten och mäta lite och ställa in små saker, jag hoppas att Markus vill hänga med men han mår så himla dåligt nu och hoppas verkligen att han blir bättre snart. :/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0