No inspiration.

Jag slutade praktisera i fredags och jag vet att det första jag skulle gjort va att börja blogga igen men jag har bara helt enkelt inte haft någon lust eller ork till att blogga men nu när Markus har satt sig och spela lite så beslöt jag mig för att blogga ändå. Juste jag är ju hos Markus!
Helgen är har varit awsome, jag har badat med grabbarna ¨både i fredags kväll och lördagen (då vi även grillade) sedan har jag börjat träna me Ludde (Markus hund) så att jag ska kunna ta med honom till skolan utan att han skrämmer livet ur folk.
Imorgon åker vi hem till mig efter att vi shoppat lite i Skövde. Vi ska åka hem och packa alla grejer och även åka till Ikea för att köpa ett matbord till lägenheten. Det är mycket som händer i veckan. Den ser ungefär ut såhär:
Måndag - Shoppa i Skövde, åka hem, packa ner alla kläder jag har i sopsäckar (INTE SLÄNGA)
Tisdag - Ikea med Markus och mamma
Onsdag - Klippa gräset och lite annat smått och gott som behövs göras hemma
Torsdag - Flytta in alla grejer i lägenheten, åka tillbaka till Markus
Orkar knappt tänka på att jag dessutom måste boka tid för att bleka mitt hår.. Så mycket att göra!
Nu ska jag snart duscha och Markus ska klippa sig lite, han tycker att han har fått för långt hår, dock tycker ju inte jag de! Sedan blir det film mys och popcorn.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0