Läxor

Jag är korkad. Nu sitter jag här och gör ANDRAS läxor. En kompis i klassen har verkligen jääääätte mycket läxor och jag mådde så dåligt för henne att jag frågade om jag skulle hjälpa henne med lite. Så nu sitter jag här och skriver en information om majsormar, duvor och chinchillor. Som om jag inte hade lite att göra redan. Aja känns bra iallafall gjort klart över hälften! Dessutom har jag ingen skola imorgon och kan fokusera en hel dag åt uppgifter som måste göras. Har fått med Markus i pluggandet nu. Tror han blev en aning inspirerad när han såg att jag satte mig med ännu en uppgift så han stängde av spelet och satte sig brevid mig och började plugga på inför ett samhällprov. Stolt över min man!<3
Slänger in en bild på en majsorm bara för att det är ett av djuren jag skriver om.
Majsorm 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0