Blir inte alltid som man tänkt sig

Skulle egentligen åkt till mormor över lovet men jag stannade hos pappa i Tidaholm istället av väldigt många olika skäl. Jag kommer stanna här ända tills onsdag då jag åker till Töreboda igen och har Hermans lägenhet själv med Ida och sen på torsdagen ska jag fira alla hjärtans dag med min underbara pojkvän och mina 3 närmsta vänner. Kommer bli riktigt kul och som ni kanske redan räknat ut blir det inte mycket bloggande efter onsdagen då jag gett mig iväg. Nu tänkte jag snart sätta mig framför tvn och ha lite mys med bröderna och pappa, blir inte så mycket "familjetid" längre och ännu mindre blir det om 3 veckor. Ändå längtar jag så sjukt mycket till det! Kan knappt fatta att det är sant att jag och Ida ska ha en egen lägenhet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0