Förlåt förlåt förlåt

Får skuldkänslor när jag inte bloggar ordentligt... MEN jag har bra anledningar och det är att jag och Ida har gjort massor i veckan. Vi var på ungdomsmotagningen igår och idag så stack vi till vårdcentralen sen var jag tvungen att vila hela dagen, förskräcklig mensvärk! Förresten tro inte nånting dumt nu med att vi var på både ungdomsmottagningen och sen vårdcentral för det var bara att vi fixa lite preventiv medel osv. 
Imorgon så ska vi iväg igen och då ska vi kolla på LÄGENHET! Lycklig som fan!! Ska äntligen flytta ut och starta ett nytt liv med min Ida! Jag ska ta med mig bebe min älskade katt och Markus har adopterat Tiffany så hon får ett bra hem och det känns riktigt tryggt att lämna bort henne till någon som jag vet kan ta hand om henne. 
Nu tänkte jag käka ostbollar och fortsätta diskutera om reglerna med att ta hand om Tiffany med Markus.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0