Ger upp totalt..

Markus dator är så cpstördknäpp så jag orkar inte ens försöka längre. Jag ladda över kort ifrån mobilen till hans dator och sen skulle jag byta profilbild på fb till en bild som jag hade laddat över men då kunde man inte hitta bilden på datorn genom fb. Så då laddade jag upp bilden normalt på fb och tänkte att jag kunde sedan byta profilbild på det sättet men då cpar beskärar skiten som man bara MÅSTE göra! åååååh vrf krånglar allt för mig. Och inte nog med det, jag är trött som ett as men Markus gillar inte när jag somnar ifrån honom (jag gjorde det igår..) så idag tänkte jag vara vaken med honom en stund men det är lite jobbigt när ögonen snart faller ihop och det värsta av allt är att klockan bara är halv 9 typ!!!!!
// En pms tjej som får värsta jävla cp rycket över ingenting
OCH SÅKLART GÅR JU INTE DET FÖRBANNADE FANSKAPET ATT LADDA UPP HÄR HELLER!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0