Halsfluss

Mådde sjukt dåligt idag och sjukanmälde mig och sov hela förmiddagen sen åkte jag och Ida in till Töre till vårdcentralen för att kolla min hals och det visade sig att det var halsfluss, såklart!
Så jag fick penicillin och det ska jag ta morgon och kväll i 10 dagar så nu får jag bara ta min medicin och hoppas på det bästa.
Det värsta är att nu när jag fått det klargjort så vill inte Markus kyssa mig längre... Han tror att han ska bli smittad men jag har ju haft det sen i torsdags så om han inte blivit smittad än så är det nog ingen risk att han blir det av lite kyssar nu.
Iallafall jag har snackat med min lärare och hon sa att jag inte skulle gå på lektionerna så jag inte smittar andra plus att jag blir så fruktansvärt trött av att ha två sjukdomar samtidigt.
Hoppas verkligen att jag mår bättre på fredag när det gäller att bära möbler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0