Sista helgen hemma!

Det här är sista helgen jag sover hemma sen flyttar jag nästa helg!! På fredagen kommer jag sluta tidigare och åka hem och hjälpa mamma att packa in allt i bilen och sen åka tillbaka upp till Töreboda och bära in allt i lägenheten sen åka tillbaka till Sötåsen och packa ur mitt rum och sen tillbaka till lägenheten igen. Stressig och jobbig dag kommer det bli men jag längtar ändå!
Iallafall det kommer vara en ganska stressad helg denna helgen också. Idag har jag rensat allt på mitt um och slängt det som jag inte vill ha längre. Imorgon åker jag till mormor och Ikea. På söndag kommer min älskling och hämtar Tiffany och sen på måndag är det dags för skola igen. En sak är säker, jag kommer vara död på måndag...
(En bild som Ida tog på våran lunch i Torsdag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0