Snart dags för sista lektionen!

Har bara en lektion kvar idag och det är samhällskunskap och jag börjar inte förrän 14:50 så jag kände att jag kunde blogga lite snabbt.
Bloggade förut åt Ida på hennes blogg och hon behöver lite mer bloggläsare så jag ber er snällt att kika på hennes blogg lite då och då: http://iidandersson.blogg.se/
Finns inte så mycket att berätta om dagen tyvärr, har varit jävligt slapp bara haft två lektioner och massa rast typ... alltid lika trevligt med korta skoldagar som det jämt är här! Imorgon blir det lite anorlunda schema eftersom det är friluftsdag och då ska vi ha isvak. Dom har redan nu sågat ett hål ute på dammen och där ska alla ettor hoppa i imorgon, myyyysigt! Dock så total vägrar jag att hoppa i kallt vatten med is på och försöka ta mig upp, never in my life! Jag vet hur mycket lärarna kommer tjata på mig om att jag ska hoppa i men betygen ändras inte särskilt mycket av det där som vissa personer här påstår. Sen bryr jag mig inte om mitt betyg skulle sjunka, hellre det än jag!
Men aa nu skrev jag lite mer än vad jag hade tänkt men jag kommer nog skriva ännu mer ikväll. Glöm inte att kolla Idas blogg nu!!
(Förlåt att det blir massa "gamla" bilder just nu men det får ni leva med tills vidare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0