Underbara dagar!

Jag åkte ju till Herman i onsdag för att träffa hela gänget! Det var sjukt kul att träffa alla igen och kvällen innehöll många besök till Ica.
På torsdagen försvann Robin och istället kom Axel och tack vare att han kom så kunna jag få sova lite bekvämare eftersom min Markus aldrig tänkte på att ta med sig nån kudde!
Idag så åkte jag hem till Markus och så stannar jag me honom och följer med honom upp till skolan på måndag. Så det kommer vara en underbar helg med min älskling och så får ju vara lite mer tillsammans ensamma innan skolan och det behövs verkligen för när man väl är där så finns det aldrig en stund ifred.
Förresten... 2 VECKOR KVAR TILLS JAG OCH IDA FLYTTAR!! Ville bara klar göra det för er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0