Barnpogram och pannkakor

Har gått upp extremt tidigt idag bara för att mamma har åkt till jobbet och jag kan inte sova då så. Jag vet det är as knäppt men de går bara inte. Så nu sitter jag vid tvn och käkar pannkakor samtidigt som jag tittar på barnpogram, mmmh det här är livet!
Iallafall i fredags drog jag med Markus hem och stannade hos honom tills lördagen då jag drog hem. På kvällen åkte jag och mamma och käkade thaimat och efter det åkte jag hem och bara dog i sängen efter för mycket mat och väldigt lite sömn under veckan.
Imorgon är det skola men det är inget man ser fram emot precis eftersom min älskling Ida åker skidor i Sälen heeeeela veckan så är jag kvar... själv... med Herman och Markus.... hon lämnar mig verkligen...
Någon har tagit min laddare till datorn så jag sitter nu vid mammas datorn därför kan jag inte lägga ut dom bilderna jag tänkte tyvärr men jag ska försöka mitt bästa med några nya bilder åtminstonde.
(min gullunge som somnade i min säng under rasten<3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0