Ensam igen

Nu sitter jag vid Idas dator ensam igen. Ida och Markus har gått för att möta Herman eftersom vi ska ha filmkväll allihopa. Anledningen till varför jag sitter vid Idas dator igen är för att jag lämnade min dator hemma denna veckan för att jag är så extremt lat... Så det kommer inte bli några ordentliga bilder på outfits, naglar osv som jag igentligen hade tänkt men jag kommer ändå försöka blogga ifrån Idas dator några gånger under veckan och då kanske det kommer lite "tråkigare" bilder upp. 
Idag så var jag i djurhuset och tog hand om kaninerna och fåglarna hela eftermiddagen, tyvärr var jag så trött så jag la inte så mycket energi på arbetet fastän jag tycker det är skit kul att hålla på med djuren där. Äntligen kan man fokusera på dom djuren jag vill hålla på med och inte så i ladugården med kor...
Äh iallafall nu tänkte jag vila en stund innan odjuren kommer tillbaka!
(extremt gammal bild ifrån sommaren, vill ha sommar nu!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0