Hemma för en kort stund

Nu har jag kommit hem till min älskade dator igen och kan äntligen blogga ifrån min egna dator. Tyvärr så drar jag iväg imorgon igen till Töreboda och träffa mina små sötnosar igen. Just nu tittar jag ifall det går några bra bussar men tydligen gör det inte det så det ser ut som om det blir tåg för min del. 
Dagen har varit sådär, lektionerna sög och sedan så var det även en sån där krånglig dag med byten av tider på lektioner osv. Kortfattat, fredagar suger kuk.
Ikväll blir det inget annat än mys med familjen!
(ny duschad och redo för PIZZA!)

Kommentarer
Postat av: Karina

Åh vad fin!

Svar: Tack :)
kalo.blogg.se

2013-01-20 @ 23:50:20
URL: http://karinahi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0