Hjärn snack

Dagen har varit bra. Varit i djurhuset hela förmiddagen och disskuterat om hjärnan och dom olika funktionerna osv. Väldigt intressant att prata om då vi även pratar väldigt mycket om epilepsi (min sjukdom). Min epilepsi sitter ju på vänstra hjärnhalvan som gör att jag har svårt inom matte och allt dehär logiken. Den högra hjärnhalvan är den kreativa delan och tyvärr sitter inte min sjukdom där som jag hade önskat att den gjorde så jag kunde klara mig ännu bättre i skolan. Ja det var iallafall det jag gjorde under förmiddagen och på eftermiddagen hade jag bara en lektion och det var svenska och såklart så slutar man tidigare, som vanligt när man har svenska. Ja det var ungefär min tråkiga dag... Nu ska jag poppa lite av Markus popcorn och mysa till det med film och samtidigt plugga.
(Saknar min älskling såååååååååå mycket!!!)

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, saknar dig också älskling, massaaaaaa!<3

Svar: Puss!<3
kalo.blogg.se

2013-01-31 @ 22:22:36
URL: http://iidandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0