Hos Ida

Sitter nu hos min kära Ida och kom nyss hit ifrån Herman. Igår kväll/natt spenderades med Ida, Markus och Herman. Vi (jag och Ida) lagade tacos, vi kollade på film, körde moppe och hade allmänt kul. Kan ju säga att jag och Ida inte är lite grymma på att köra moppe, jag funderar starkt på att skaffa en! 
Imorgon är det dags för skola igen och då kommer jag åka dit tillsammans med Ida. Bara för att jag inte hade några nycklar hem och familjen inte är hemma fick jag dra hem till Ida istället och sova här. Känns ju inte jätte ledsamt eftersom jag har fått träffa MYSAK, Idas as söta katt som hon pratat så mycket om! 
Men nu tänkte jag låta Ida blogga och sen ska jag spela lite sims 3.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0