Måndag

Så skönt att vakna upp en måndag vid 11 tiden och känna att man inet behöver gå upp tidigt än på ett tag. Ändå så längtar jag till det för nu känner jag att jag har varit utan mina vänner för mycket.
Innan jag började skriva så tittade jag efter någon bild att lägga upp tillsammmans med det här inlägget och hittar en bild på mig och Markus tröja och då kommer jag på att jag vet inte vart den är... Fick med den hem över lovet och sen skulle jag tvätta den innan julafton nån gång och sen dess har jag inte sett den. Smart jag är. Men nu har jag något att göra idag iallafall, leta efter en tröja som är på rymmen!

Kommentarer
Postat av: Filippa

Gud vad du är fin! Ge mig ditt face! D:

Svar: haha tack :D
kalo.blogg.se

2013-01-08 @ 14:14:01
URL: http://felippasy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0