Sommarjobb

Sitter nu och funderar på sommarjobb. Jag har ju den här lilla "fobin" för att skaffa jobb och praktikplatser osv. Sen så vet jag ju inte heller vart jag bor nu i sommar, jag kan ju inte skaffa ett sommarjobb i t.ex fkp om jag flyttar till Töreboda. Jag vet ju inte vart jag kommer på ännu eftersom det är lite krångel med Ida som jag ska bo med ifall hon får skaffa lägenhet eller inte. Så man bara väntar på att hon ska få tillåtelse och sen drar jag härifrån! 
Iallfall tillbaka till sommarjobb om det är någon som vet nått bra ställe att sommarjobba på så skriv gärna det till mig. Bara det är mellan Falköping och Töreboda och inte nere i Göteborg eller nått. Känner stressen komma över att skaffa sommarjobb så jag får in lite pengar under sommarlovet.
 

Kommentarer
Postat av: Simsaren

Gud vad fin blogg. Är det du som har gjort designen?

Svar: Nej tyvärr inte min syrra
kalo.blogg.se

2013-01-07 @ 17:08:49
URL: http://theesims.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0