Tagit Idas dator!!

Ida lämnade mig själv i pentryt för att dra in till Töreboda och fixa lite grejer så då passade jag såklart på att ta hennes dator så att jag kunde blogga. Tack Ida älskar dig!
Jag hoppas hon blir glad när hon ser den fina statusen på fb och sen det fina blogginlägget på hennes blogg. 
Idag var första dagen efter jullovet och vi fick nytt schem, ny "klass" och ännu en gång en mjölktid ladugården... Jag trodde att jag skulle slippa att få mjölka nu när jag äntligen hade valt djurvård men då skulle jag tydligen mjölka en gång till under mitt år i ettan. Så vecka 9 klockan 5 på morgonen hittar ni mig hos korna där jag stimulerar deras spenor och pumpar ut mjölk. Man måste bara älska livet på naturbruksgymnasium! *världens fucking ironiska röst ever*
Aja dagen gick snabbt eftersom vi slutade 14:25 och i förra schemat slutade vi 16:20, stoooor skillnad och känns så gött!
Nu hinner jag inte blogga mer för jag ska iväg över till Nikos pentry och spela lite CoD, Bloggar mer förmodligen imorgon.
(en söt liten bild på mig och Amanda<3)

Kommentarer
Postat av: Ida

awh, gullunge då! <3

2013-01-10 @ 22:04:10
URL: http://iidandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0