Tillbaka till skolan

Om några timmar är det dags att sätta sig på bussen och åka tillbaka till skolan. Nästan allting är packat och klart, packade bara ner lite kläder lite snabbt innan mina bröder åkte till skolan och sen satte jag mig vid tvn och fastna här. Jag planerar inte heller att packa förrän mamma kommer hem men tror jag ska försöka sminka mig innan, om jag orkar att flytta mig ifrån tvn. Jag känner mig så lat! Men mitt ena nyårslöfte var ju att börja träna till sommaren så när det är varmt, ljust och allmänt trevligt ute ska jag börja springa 2 gånger om dagen. Höga mål för någon som är lat som jag men jag ska fixa det så är det bara.
(blir lite gamla bilder just nu eftersom jag inte har tid att ta nya just nu)

Kommentarer
Postat av: Alva Svensson

Fin blogg c:

Svar: Tack :)
kalo.blogg.se

2013-01-09 @ 18:27:27
URL: http://svenssonalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0