Drag race

Idag blev jag tvungen att gå upp klockan 7 för att åka iväg och titta medans pappa körde drag race utanför Tidan. Det var så totalt ovärt att åka dit och jag kom nyss hem.. Jag var där i 7 timmar!! På en fucking flygplats!! Och satt i en fucking bil!! Jag är rätt så sur. Skönt nog är jag hemma nu och pappa ska dit imorgon igen då det är finalen. Då behöver jag inte åka med och jag ska stanna hemma och fixa i ordning allt så det är klart att bara dra till praktiken på måndag. Nu ska jag ta och sova pytte lite eftersom jag har en sån fruktansvärd huvudvärk. 
Jag tog inga bilder på motorcyklar/bilar utan på mina fötter.
 
 

Kommentarer
Postat av: Molly

Fin blogg.

Svar: Tack :)
kalo.blogg.se

2013-07-06 @ 18:17:40
URL: http://dewey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0