Första dagen

Oj vilken tuff dag alltså.. Jag har städat alldeles själv 27 stycken akvarium. För er som inte vet hur tufft det är att faktiskt göra det så måste ni prova och känna min smärta. jag började klockan 10 och var klar strax efter 1. Sedan fick jag äntligen äta och sedan fick jag göra lite pappers arbete och sen sätta igång med tungt arbete igen. Vi gjorde om lite i hyllorna, flyttade lite saker osv. Sen fick jag som uppgift att kolla datum på ALLT kattfoder (det var rätt så mycket som var för gammalt). Sen slutade jag och då missade jag bussen, jag kom precis ut ur affären och då åker bussen rakt framför mitt fejs. Jag grät. Nästan. Så då bestämde jag mig för att gå in till Resecentrum. Det tog 20min och där jag kommer dit så ser jag min fucking buss till Tidaholm. Glädje tårar folk! Glädje tårar! så då satte jag mig på bussen till Tidaholm nöjt och ja sen var jag hemma. :D 
Jag kommer ha världens träningsvärk i benen imorgon, det värker som fan. Och imorgon ska vi städa hos gnagarna, orkar inte städning! Aja går man på en cp skola som ska ha praktik under sommarlovet så får mna skylla sig själv..
Nu ska jag ta och äta lite, duscha och sedan gå och lägga mig. Så trött!
Kanske kommer ett blogg inlägg innan jag lägger mig om hur mitt schema ser ut.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0