HELG!

Äntligen helg! Jag har sån träningsvärk och känner att kroppen är helt slut. Nu är det iallafall "bara" 4 veckor kvar av praktiken.. Det ända jag kan glädjas åt är att jag får träffa min underbara pojkvän imorgon. Gud va jag har saknat honom! Två veckor blir mycket när man innan har spenderat så mycket tid med varandra. Inte nyttigt att vara för nära någon heller, man tröttnar lätt ut varandra, det har aldrig hänt mig ännu! ;)
Jag har precis firat min ledighet med pommes och senare ikväll blir det godis och film. Gud va jag tjockar mig men det förtjänar jag! 
Juste! Träffa mina underbara babes på rese idag innan min buss kom. Det var så länge sedan jag pratade med dom men jag får träffa dom imorgon igen då vi ska spendera en hel eftermiddag tillsammans och göra all möjlig skit i Skövde. Längtar!<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0