Idag...

Är en sån där dag då allt känns fel. Jag sov underbart inatt och det var la därför dagen blev sämre. Jag vet inte varför men jag vill bara lägga mig ner och gråta en stund, bara en lite stund och få ur mig lite. Men det går ju såklart inte här och dessutom så sminkade jag mig nyss och känns dumt att kasta bort smink sådär. Jag vill stänga in mig i mitt egna rum och känna att ingen kan komma och störa. Onödig tanke eftersom jag inte har ett eget rum för tillfället.. jag sover ju i mina bröders spelrum. Och nu är jag här. I min pojkväns hus med massa människor runt omkring mig och vad ska jag göra (?), man kan inte stänga in sig nånstans här och säga till alla att inte störa. Då kommer man aldrig få vara ifred. Fan för såna här dagar. Jag hatar dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0