Lego

Jag vet inte riktigt hur det gick till men jag var med i en tävling på en sida (det var helt på oseriös text som jag deltog med) men jag vann! Jag vann typ lego och är rätt så lycklig eftersom jag aldrig vunnit något alls förut. Inte ens på Liseberg...
Så ja jag antar att mitt kära lego kommer om några veckor? Jag vet inte riktigt men det var underbar känsla! 
Nu måste jag fixa i ordning mig för jag ska åka iväg och titta på en ny.... lägenhet!! Jag och Markus ska flytta in tillsammans i höst och idag ska vi åka iväg och titta på en lägenhet som verkar bra men man vet ju inte. Den kan ju vara as ful. Vi hade redan spanat in hoss på en lägenhet som jag skulle köpa för 35 000 men tyvärr så hann den bli såld innan vi hade bestämt oss riktigt. Så nu ska vi kika på en annan lägenhet som bara är hyra. Jag skriver mer om det ikväll. :)
(Mitt lego som jag vann. Kolla gärna extra noga på åldersgränsen!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0