New Old Stuff

Mamma och jag gick igenom hennes gamla saker i garaget idag och jag hittade massor! :D 
Blanda annat en portfölj (tror jag att det heter?) och den ska jag faktisk bära runt på till jobbet imorgon.. Visst jag tycker det är skit najjst men det är ju dock inte riktigt min stil men.. Aja jag ville ha med den till Markus som jag ska till på fredag efter jobbet och imorgon åker jag till Nisse direkt efter jobbet så då måste jag sitta med min fina portfölj på bussen imorgon. Jag vet nu lät allting väldigt komplicerat.. 
Sedan hittade jag en fint smyckeskrin som var i formen som en kista, sedan två underbara gamla halsband och även massa coola gamla klistermärken typ 43 år tillbaka. Vissa utav dom ska få sitta inuti min vackra portfölj! :)
Nu har jag iallafall packat portföljen med mina kläder, smink, medicin, osv.. Så ag är klar imorgon att åka till jobbet och sedan sova hos nisse. :) 
Nu måste jag verkligen gå och lägga mig eftersom jag är as trött och knappt kan hålla ögonen öppna snart. 
Som ni ser på bilderna här nedan så älskade katterna att busa i portföljen!
 

Kommentarer
Postat av: Ellen Delin

kul!

2013-07-28 @ 23:03:37
URL: http://ellendelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0