Ny tatuering

Funderar att tatuera mig igen till hösten då jag även tjänat in lite pengar. Jag ska tatuera in en krona på revbenen under armhålan, ni vet där på sidan. Kenza har en diamant där om ni inte riktigt vet vart jag menar.
Jag såg en as snygg krona som någon hade tatuerat in i nacken där jag har min andra tatuering. Så den platsen är ju redan upptagen men då kom jag på ett ställe som jag verkligen ville ha den på och det var vid sidan. Så jag tror att den blir min tredja tatuering i höst. Ska bara prata med mamma om vad hon tycker om idén. Hon har ju sagt till mig att jag får ha max 3 tatueringar innan jag är 18 sen får jag tatuera in fler och det ska jag! Jag har blivit så beroende.. Det är verkligen som en drog och smärtan när man tatuerar sig den är så skön på nått sätt! och Efteråt känner man sig så fräsch och ny! Älskar den känslan!
(nått sånt här funderar jag på, vad tycker ni om den idén??)
 

Kommentarer
Postat av: Deffy

Hej!
Så nice! :)

2013-07-07 @ 12:38:53
URL: http://deffy.blogg.se
Postat av: Sofia

Coolt! :)

2013-07-07 @ 12:42:32
URL: http://www.nattstad.se/NeverQuiet
Postat av: Anonym

Fin blogg!

Svar: Tack :)
kalo.blogg.se

2013-07-07 @ 13:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0