Sjuk

Just nu ligger jag dödssjuk (känns det som) i Markus säng och käkar godis med min kanin. Vi har sovit en liten stund men jag vaknade av att hon hoppade på mage så då satte jag på en film och tog fram godis som Markus hade köpt till mig igår. Det är riktigt mysigt att vara med min älskade Tiffany igen även om det är som att ha en liten unge. Hon springer runt överallt, biter på saker och hon är en liten diva. Jag har uppfostrat henne så att hon blivit bortskämd. Hon kan inte äta ur någons hand och hon blir så lätt sur när hon inte får som hon vill. Om man skäller på henne för att hon biter på nånting bryr hon sig inte ett skit utan fortsätter. Precis som att ha en bebis eller nått.
Aja nu sitter vi i alla fall och kollar på Calendar Girls, nån gammal film jag hitta på http://www.swefilmer.com/.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0