Skön dag

Det har varit en riktigt bra dag idag faktiskt! Jag fick mammas jordgubbsyoghurt, MUMS!<3 Och sedan ut och klippa gräset ett bra tag oh ag känner verkligen nu att det var träning i benen så jag struntade i att springa (har ändå slarvat jätte mycket på sista tiden..). Sedan när jag var klar la jag och nisse oss vid poolen och solade tills mamma kom hem med vattenpistoler. Så jag, min syster och Nisse attackerade mina bröder så dom började gråta. Det bästa under hela dagen, haha! :D
Sen så gick mina bröder emot mig och vi hade ett vattenkrig i en timme. JAG VANN!

Ikväll blir det grillat, kortspel, antagligen mer vattenkrig och bara massa mys med familjen. :)
 

Kommentarer
Postat av: Lovelyss

Hahaa, vattenkrig!! =D
Btw. fin bild!

Svar: haha :Dtack så mycket :)
kalo.blogg.se

2013-07-03 @ 20:01:09
Postat av: Jennifer ♥

Mysigt! :D♥

2013-07-04 @ 15:01:06
URL: http://calippoh.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0