Sötaste små änglar som finns

Dom små liven har äntligen börjat bli livliga och busiga. Allihopa är lika nyfikna och busig. dom sitter alla och tittar medans jag skriver just nu barar för att när jag trycker ner tagenterna låter det så kul. Guud va underbara dom är. Jag är så stolt över Bebbe att hon födde så gulliga ungar! Det ända jobbiga är att dom sitter och biter på mina sladdar.. Jag kommer ihåg hur Bebbe bet sönder mina hörlurar när hon var mindre. Jag försöka hålla bättre koll på dom här 4 busungarna.
På fotona är det Chanel och min lillebrors kattunge som jag inte riktigt vet hur man ska stava dens namn...(?)
(Chanel)
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria :3

Men SHIT så söta *o* Akta så att jag inte kommer och snor dem c8 ^^

Svar: Haha känns som om jag måste vakta dom hela natten nu ;)
kalo.blogg.se

2013-07-04 @ 22:00:09
URL: http://www.youshouldbehappy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0