Stressigt!

Gud va allt är stressigt just nu. Känns som om det ända jag gör är att sitta på bussar hela dagarna. Jag åker mellan Valtorp, Skövde och Götene. Kommer bli bättre när jag och Markus flyttat ihop så jag slipper åka till Götene hela tiden. Juste jag får lägenheten på torsdag! Så när praktiken är klar så ska vi börja flytta in mina grejer i lägenheten. Ska även till Ikea med mamma och Markus för att kolla på ett köksbord och nått litet bord som tvn kan stå på. Jag känner mig inte alls stressad över pengar, som jag brukar göra eftersom jag vet att Markus har så mycket pengar (Det är jag som håller koll på hur mycket han har) och vet att om det skulle bli akut med ekonomin så ställer han upp för mig och det känns så bra att slippa ha en klump i magen pga pengar. 
Iallafall vad jag egentligen tänkte skriva var att när jag åker till Markus eller haft en tuff arbetsdag så kanske jag inte orkar blogga särskilt mycket, men jag ska försöka! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0