Tidaholm

Nu är jag hos pappa i Tidaholm! Ska ju vara här i en hel vecka så jag har packat ner typ allt jag äger. Vi har varit och handlat mass mat och grejer så jag ska kunna göra matlådor och ha med mig till praktiken som jag börjar klockan 8 på måndag. Ska bli mysigt att gå upp klockan 6 på morgonen varje dag.. *ironi*. Det ända som jag ser framemot är att där jag praktiserar är nånting jag faktiskt är intresserad av. Kommer ni ihåg i höst då jag praktiserade på två olika bondgårdar i 2 veckor och höll på att dö? Det gör iallafall jag. Gå tillbaka till November 2012 i arkiv så kan ni läsa alla inlägg om hur mycket jag hatade min praktikplats. Även om det var dom 2 värsta veckorna i mitt liv så var det även dom bästa eftersom jag och Markus blev tillsammans den 18 November.<3
Snart blir det gamla vanliga fredagsmys framför tvn som pappa fortfarande håller vid hjärtat kärt. Alla måste vara delaktiga och det är godis och chips på bordet. Tror nog aldrig att han kommer gå vidare ifrån det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0