Dagen

Jag vaknade vid 12 tiden idag och då hade redan pojkvännen stuckit till praktiken. Jag låg kvar i sängen en liten stund tills Markus mamma ropade ner mig och när jag kommer ner står hon och gör pannkakor till mig, mums!
Sedan har dagen bara flutit på jag var hos Markus granne lite och snackade med han och hans son och hälsade även på lilla Tiffany som varit med mig överallt hela dagen och hon har fått hälsa på Ludde som total älskade henne, så mysigt. När Markus kom hem åkte vi hem till Valtorp och hämtade mer medicin till mig och kläder tills på fredag och så fick jag hälsa på dom underbara kattungarna! Fyfan va söta, jag är så stolt över min älskling! :) dessutom gav mamma mig presenter ifrån USA och jag visar bilder på dom imorgon.
(Mina två favorit pojkar!<3)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0