En dag kvar

Imorgon tar Markus syster studenten! Idag har jag varit och handlat en söt krokodil som jag ska hänga runt hennes hals. Känner mig duktig eftersom inte ens Markus har köpt något fast han har ju varit extremt upptagen med praktiken. Han börjar klockan 08:00 och slutar klockan 16:00 och när han kommer hem är han helt slut och vill bara ligga och sova. Idag är det tvärt om när jag kom hem ifrån Mariestad så var jag helt slut och jag har sovit fram tills nu då Markus kom hem och började hoppa på mig.. Ja jag ville döda honom!
Idag har det även varit ett totalt skit väder och är fortfarande så det blir nog mest tv-spel, film och sova hela kvällen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0