!.

Jag vet att jag egentligen inte har tid att blogga men det här är nånting ni läsare kommer skratta åt, iallafall gjorde jag de! :D 
Jag fick igår ett tips på fb om att en person skrev skit om mig på en blogg och jag bestämde mig för att kolla av ren nyfikenhet. Rätt så roligt när jag läste inlägget att någon verkligen inte kan kontrollera sig utan måste bara attackera med dom lättaste orden. Förstår inte hur jag kan vara en bortskämd ungjävel för att man flyttar ut ur en lägenhet som var för stökig miljö för mig, gör det mig bortskämd (?) Tydligen enligt henne.. Aja ville bara blogga om det och eftersom jag vet att den här tjejen kollar min blogg ibland så kan jag ju bara berätta en liten sak för dig: Skolan är över, vi har ingenting mer med varandra och göra, och du skulle aldrig lagt dig i ifrån första början. 
Ne nu ska jag ut och klippa gräset igen, eller vänta jag är så bortskämd så jag låter någon annan göra det förresten :D
Bloggen------------------>http://caitlinkittyolofsson.blogspot.se/2013/06/sa-sjukt-trott-pa-dig.html

Kommentarer
Postat av: Emilia

men usch vad hemskt.. hatar sånna människor..

Svar: Gör jag också tyvärr
kalo.blogg.se

2013-06-19 @ 14:41:11
URL: http://peakriders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0