Hemma

Nu är har jag kommit hem ifrån en helg på kusten. Känns otroligt skönt och jag har en god nyhet till alla läsare att jag struntade i Öland för känner att det blir "för mycket semester" och istället åker jag till Markus som innebär att jag kan blogga! yaay! :) 
Iallfall.. Kusten var bra dock var vi på campingen exakt hela dagarna förutom sista kvällen då vi gick ut och åt. Dessutom så var jag tvungen att gå på allmän toalett på campingen... Usch ryser när jag tänker på det..! (Jag har smått fobi för allmäna toaletter). Det var fint väder på torsdagen men på fredag så började det spö regna på kvällen och det hade varit mulet hela dagen. Men det var ju trots allt midsommar då så det var la inte så konstigt! Sedan gick det bara utför under lördagen också och även idag. Så det var ganska deprimerande väder tyvärr och gjorde resan lite sämra. Jag hoppas att det nästa gång är en aning finare för jag klarar inte av att vara nån annanstans då det är dåligt väder för då blir jag bara sur och riktig bitterfitta. Aja strunt samma nu tänkte jag ta och kolla runt lite på datorn och sedan packa inför imorgon och förmodligen sova, ska upp tidigt imorgon till bussen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0