Ops!

Råkade glömma av bloggen igår fastän jag satt vid datorn ett bra tag och gjorde massa annat. Tur att jag kom på det idag då! ;)
Idag är det torsdag (tror jag), det är svårt att hålla reda på dagarna när man är ledig. Jag kom hem för en stund sedan för jag har varit och handlat med Markus mamma och sen har jag suttit och snackat med en kompis ett bra tag och även gått ut med hunden. Känner mig duktig som inte bara legat i sängen hela dan som jag egentligen velat. Om 2 timmar kommer min älskling hem och då ska han förmodligen gå och lägga sig. Han är helt slut efter arbetsdagarna och jag förstår honom, att jobba på en bondgård är inte det slappaste precis.
Ne nu ska jag titta på lite film och vänta in honom! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0